۷ اصل مهم برای انتخاب یک سالن زیبایی خوب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 94
:: بازدید هفته : 23
:: بازدید ماه : 7584
:: بازدید سال : 38573
:: بازدید کلی : 102072

RSS

Powered By
loxblog.Com

۷ اصل مهم برای انتخاب یک سالن زیبایی خوب
سه شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 17:53 | بازدید : 94 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


در میان انبوه سالن های زیبایی و آرایشگاه هایی که در سراسر شهر وجود دارد، یافتن یک سالن زیبایی خوب و عالی که خدمات باکیفیت ارائه می دهد یک مهارت است. مهارتی که قصد داریم در این درس به شما آموزش دهیم این است که از این پس بتوانید به راحتی یک آرایشگاه خوب و با کیفیت را در جایی که هستید بیابید و از خدمات عالی آن لذت ببرید. با آموزش و پرورش ایران همراه باشید.

معیارهای زیادی برای انتخاب یک سالن خوب وجود دارد. رعایت مسائل بهداشتی، رفتار حرفه ای کارکنان، مهارت آرایشگری، کیفیت مواد و مواد مصرفی، محیط مناسب و ... وقتی همه این معیارها را در سالن ها و آرایشگاه های درجه یک تحلیل می کنیم، به همان ویژگی هایی می رسیم که اغلب دیده می شود.

بر همین اساس سعی کردیم مهمترین و مهم ترین اصولی را که یک سالن زیبایی خوب باید رعایت کند را تعریف کنیم.

چگونه یک سالن زیبایی خوب پیدا کنیم؟

بزرگ یا کوچک، مرد، زن، پیر یا جوان، همه عاشق آرایشگاه هستند. به همین دلیل بسیاری از آرایشگاه های خوب مشتریان دائمی دارند. هنگامی که اکثر مشتریان از کیفیت سالن راضی هستند، ترجیح می دهند به جای اینکه به دنبال سالن های جدید باشند، به سالن خوب معمول خود بروند و کار خود را خراب کنند.

در شهر بزرگی مثل تهران هزاران سالن زیبایی دایر است. پیدا کردن یک "سالن زیبایی در تهران" که در آن احساس راحتی کنیم کار دشواری به نظر می رسد. در صفحه بعد تعدادی از بهترین آرایشگاه های تهران را معرفی کرده ایم.

اما در زیر می خواهیم به هفت اصل اساسی اشاره کنیم که با استفاده از آنها می توان یک سالن زیبایی خوب را پیدا کرد تا مشتری دائمی آن شوید.

قانون اول: کیفیت و مهارت در گریم توسط یک میکاپ آرتیست چیره دست

اولین و مهمترین اصل در انتخاب یک آرایشگر خوب، خود آرایشگر است. یک آرایشگر ماهر با حداقل تجهیزات می تواند بهترین کار را برای شما انجام دهد. این بدان معنا نیست که آرایشگر بدون هیچ وسیله ای معجزه کند. شما باید به خوبی اثرات مواد و ابزار پیشرفته و نتایج استفاده از آنها را بشناسید.

اما ممکن است آرایشگاهی وجود داشته باشد که بهترین ابزار، تجهیزات، پرسنل و ... را داشته باشد، اما فاقد مهارت و توانایی های لازم یک آرایشگر باشد. آیا نتیجه خوب خواهد بود؟ شما درست فکر می کنید؛ خیر بدون مهارت، حتی بهترین ابزار کار نمی کند.

به همین دلیل اگرچه ابزار و تجهیزات باکیفیت بسیار مهم است، اما مهارت آرایشگر در استفاده از این وسایل است که بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد.

بنابراین هنگام انتخاب یک سالن زیبایی خوب، اولین اصل اساسی انتخاب یک آرایشگر مجرب است.

اصل دوم: رعایت نظافت و بهداشت محیط در سالن زیبایی

آرایشگاه مکانی است که ارتباط مستقیمی با پوست و موی ما دارد. پوست و مو حساس ترین اندام های بدن هستند و محافظت از آنها بسیار مهم است. به همین دلیل رعایت بهداشت و نظافت محیط آرایشگاه اهمیتی دو چندان می یابد.

بهتر است یک کیف آرایشگاه مخصوص داشته باشید که در آن تعدادی از وسایل شخصی خود را با خود به سالن ببرید. می توانید یک برس، زغال، مقداری شانه و امثال اینها تهیه کنید و وقتی به آرایشگاه می روید با خود ببرید.

اما اگر به هر دلیلی نمی توانید یا نمی خواهید هنگام مراجعه به آرایشگاه چیزی با خود ببرید، حتما به نحوه کشتن ابزار توسط آرایشگر توجه کنید. شستشو و نظافت منظم تجهیزات و اماکن توسط آرایشگران به حفظ سلامت مشتریان کمک می کند.

تهویه مناسب هنگام استفاده از مواد شیمیایی و تمیزی محیط آرایشگاه از دیگر نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد.

سه اصل: مدیریت زمان و وعده های خوب به مشتریان آرایشگاه

به دلایل مختلف، ممکن است روند کاری شما بیشتر از حد معمول طول بکشد. در برخی موارد این مشکل اجتناب ناپذیر و قابل انتظار است. اما اگر این مشکل به یک مرحله تبدیل شد، پس باید در سالن زیبایی تجدید نظر کنید.

وقت شناسی و وقت شناسی از مهمترین نکات در هر شغلی است. فرقی نمی کند معلم باشید یا آرایشگر، دانش آموز یا فروشنده لباس. داشتن شخصیت خوب باعث ایجاد افراد، همکاران، مشتریان و غیره می شود. آنها به شما اعتماد دارند.

قبلا هم گفتیم که یک آرایشگر حرفه ای از حداقل امکانات می تواند به نتایج قابل قبولی دست یابد. همچنین یک آرایشگر حرفه ای با توجه به تجربه ای که به دست آورده می تواند زمان خود و مشتریانش را به خوبی مدیریت کند و کار را به موقع تحویل دهد.

تمرین خوب و مدیریت صحیح زمان آرایشگری وقت شما را تلف نمی کند و به راحتی می توانید بعد از آرایشگری به پروژه های دیگر خود برسید.

اصل چهارم: سالن از تجهیزات زیبایی مناسب و مدرن استفاده می کند.

پیشرفت تکنولوژی منجر به سهولت زندگی و بهبود کیفیت فعالیت ها می شود. یک سالن زیبایی خوب نیز از این ویژگی پیشرفت تکنولوژی برای بهبود کیفیت فعالیت های خود بهره می برد.

استفاده از تجهیزات آرایشی مناسب و مدرن خطر آسیب رساندن به مشتری و آرایشگر را کاهش می دهد. تجهیزات مدرن از آخرین پیشرفت‌ها و نتایج علمی استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که در حمایت از سلامت مردم بیشترین تأثیر را دارند.

به همین دلیل استفاده از آخرین تکنولوژی در یک آرایشگاه خوب می تواند منجر به بهبود خدمات و رضایت مشتریان شود. استفاده از تجهیزات پیشرفته به معنای رضایت مشتری یا بهره وری بالا نیست. تجهیزاتی که تمام نیازهای یک سالن زیبایی را برآورده کند، نشانه قدردانی مشتری است.

بنابراین بهتر است در هنگام مراجعه به سالن زیبایی به این نکته توجه داشته باشید که علاوه بر خدمات خوب، از چه ابزار و وسایلی استفاده می کنند و تا چه اندازه به فکر ارائه کمترین خدمات مضر به شما هستند.

اصل پنجم: ارائه انواع خدمات آرایش و زیبایی در بهترین سالن زیبایی تهران 



با شنیدن نام یک سالن زیبایی یا آرایشگاه، اغلب خدمات کوتاه کردن مو و آرایش صورت به ذهن شما خطور می کند. اما این تصویر دیگر برای سالن های امروزی مناسب نیست. امروزه اکثر آرایشگاه ها خدمات مختلفی را ارائه می دهند.

خدمات اصلاح و برش یکی از اساسی ترین خدمات زیبایی است. این در حالی است که یک سالن زیبایی خوب چیزی فراتر از خدمات اولیه ارائه می دهد. مثال زیر یکی از فعالیت های ارائه شده توسط بهترین و موفق ترین آرایشگاه ها است.

خدمات ناخن; از جمله کاشت و ترمیم، مانیکور، پدیکور و غیره.

خدمات مو؛ براشینگ، شینیون، اکستنشن، کوتاه و...

انواع خدمات رنگ مو

خدمات ترمیم و ترمیم مو

خدمات آرایشگری

خدمات پوست و زیبایی؛ ماساژ، انواع ماسک، ...

خدمات ویژه ابرو و مژه; از جمله اصلاح، میکروبیلدینگ، نصب مژه، لیفت و لمینت مژه و ....

خدمات اصلاح و اپیلاسیون بدن و...

خدمات تاتو

و…

هر سالن زیبایی بسته به نیاز و ترجیحات خود تمام یا برخی از خدمات فوق را ارائه می دهد. به یاد داشته باشید که هر یک از خدمات فوق تخصص جداگانه ای است. سالن زیبایی درجه یک در تلاش است تا از بهترین متخصصان در هر زمینه کمک بگیرد تا بهترین و تخصصی ترین خدمات زیبایی و آرایش را به شما ارائه دهد.

اصل ششم: داشتن فضایی آرام، با دکوراسیون لوکس در سالن زیبایی

تاثیر طراحی بر درآمد سالن زیبایی موضوعی است که بر هیچکس پوشیده نیست. همه ما عاشق یک فضای باز و زیبا با دکوراسیون آرامش بخش هستیم. هر سرویس خوب سالن زیبایی بیش از یک ساعت طول می کشد. چه کسی می خواهد یک ساعت یا بیشتر در یک منطقه بسته و کم نور بدون نوشیدنی منتظر بماند؟

هر چه ترند موهای زیباتر، شاداب، زیبا و آرام باشد، تاثیر بهتری روی مشتریان خواهد داشت. این تاثیر مثبت بر روی مشتریان باعث می شود که مشتری سالن زیبایی را به سالن های دیگر ترجیح دهد. البته این موضوع بر درآمد صنعت مد نیز تاثیر می گذارد.




|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: